Η μετάλλαξη των αγγέλων από πνευματικά όντα σε σωματικές οντότητες συνέβη με την πύκνωση των δονήσεων τους. Επέλεξαν να πειραματιστούν με κατώτερα πεδία ενεργειών και άρχισαν να εφαρμόζουν τους νόμους  των διαστάσεων της ύλης .
Ο Τατιανός  περιγράφει ότι οι άγγελοι φυλακίστηκαν σε υλικά στοιχεία και η φύση τους έγινε σκληρή και αμετάβλητη ο δε Λακτάντιος τονίζει ότι η πτώση εκείνη εχει ως συνέπεια την υποβάθμιση της αγγελικής τους φύσης και την μετατροπή της σε γήινη.
Ο Κλήμης από την Αλεξάνδρεια γράφει χαρακτηριστικά: ότι οι απολαύσεις της επίγειας ζωής ήταν τόσο ισχυρές μέσα τους ώστε θέλησαν να μεταμορφώσουν τους εαυτούς τους και να προσλάβουν την φύση των ανθρώπων.
Στο απόκρυφο βιβλίο του Ιωάννη περιγράφεται η σωματική εμφάνιση του Εωσφόρου ως επακόλουθο της πτώσης του. << Ο πατέρας άλλαξε την εμφάνιση του και του αφαιρέθηκε το φως από το πρόσωπο του, το δε σώμα του έγινε σαν πυρακτωμένο σίδερο εντελώς όμοιο  με εκείνο των ανθρώπων >>.
Ο Παλλάδιος στην ιστορία του γράφει ότι : υπάρχει Τάγμα δαιμόνων που ονομάζεται πύρινο διότι χρησιμοποιεί την φωτια ως ενέργεια. Η πτώση των αγγέλων οδήγησε τελικά στην γένεση των δαιμονων οι οποίοι δεν ήταν δυνατόν να πνίγουν στον κατακλυσμό  μεταφέροντας τι ς ολέθριες επιρροές της σποράς τους στις επόμενες γενεές. Τα πνεύματα , οι ψυχές των ενσάρκων αγγέλων και των γιγάντων που γεννήθηκαν από αυτούς και θνητές μητέρες γίνονται υπηρέτες του σκότους ,που με ανθρώπινη μορφή διαφθείρουν , παραπλανούν και αρρωσταίνουν τους ανθρώπους. Ο Παραλκεσος στο έργο του Legatio αναφέρει ότι οι δαίμονες σύμφωνα με το βιβλίο του Ενώχ προϋπήρχαν των αγγέλων και ήταν ισχυρότερες και βαρύτερες δονητικά υπάρξεις. Ο Παραλκεσος αναφέρει ότι ο βασιλιάς των δαιμονων από την αρχή του χρόνου ονομάζεται Ασμοδαίος και κυριαρχεί στις επικοινωνίες με τις αρνητικές σκέψεις των ανθρώπων. Ενδιαφέρον από πολλές απόψεις παρουσιάζει και η ιστορία της πρώτης γυναίκας πριν από την Εύα που ονομάζεται Λιλίθ. Ζευγαρώνει παντα με δαίμονες και σύμφωνα με τους μεσαιωνικούς συγγράφεις επιβιώνουν μόνο τα θηλυκά παιδιά της που είναι αρχιερείες – μάγισσες.
 Οι Εβραίοι θεωρούν ότι η Λίλιθ κατασπαράζει τα βρέφη στην κούνια και τα προστατευτούν με φυλαχτά από αυτήν. Σύμφωνα με την Καμπαλά η Λίλιθ ήταν σύζυγος του αρχιδαιμονα Σαμαήλ και μητέρα του Αμπαλαμ που θεωρείται δαίμονας της θύελλάς και της φωτιάς
 Η ιστορία της Λίλιθ εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη σύγχρονη πραγματικότητα σε ένα έργο λαϊκής σοφίας και θρύλων του 10 αιώνα μ.χ. που έφερε τον τίτλο << Το αλφάβητο του Μπεν Σίρα>>. Η ιστορία της πτώσης των αγγέλων προσφέρει μια αιτιολογία για την ύπαρξη του κακού στον κόσμο.
Το κακό στον κόσμο προέρχεται από ένα ουράνιο γεγονός, την ανταρσία κάποιων θεϊκών όντων και συγκεκριμένα από την γενιά που προέκυψε από αυτά. Η Μπάρμπαρα Μπούλλαρντ καθηγήτρια στο Orange cost college της Καλιφόρνια αναλύει το σύνδρομο του δαιμονισμού ως μια κρίση εντόνου πανικού που μας επιβάλουν αυτές οι οντότητες. Ο φόβος σταματάει την ροή της αφθονίας που πηγάζει από την ίδια την φύση του συμπαντος. Μας προσκολλά επίσης σε πράγματα που δεν χρειαζόμαστε πλέον και αυτό περιορίζει την άνευ όρων αγάπη.
 Ο πόλεμος ήταν ανέκαθεν η προσφιλής μέθοδος των πεπτοκότων αγγέλων για την κυβέρνηση του πλανήτη. Επιθετικότητα ασυναρτησία στο λόγο απλανές βλέμμα είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των ανθρώπων της γης κατά την διάρκεια της οικονομικής κρίσης καθώς συνεχώς φοβούνται για την επιβίωση τους .
 Ο γνωστός χιτλερικός Γκαιμπελς δημοσίευσε στο τελευταίο του άρθρο πριν σκοτώσει την γυναικά του και τα παιδιά του και αυτοκτονήσει ότι ο   επόμενος πόλεμος δεν πρόκειται πια να γίνει σε παγκόσμια κλίμακα αλλα σε όλες τις διαστάσεις και τους χρόνους του συμπαντος . Τελειώνουμε με την άποψη που εχει διατυπώσει ο Επίκτητος ( Έλληνας φιλόσοφος 55- 135 μ.χ.) ,  στο οποίο αναφέρει : είμαστε κομμάτια από το θεικό φως είμαστε μέρος του αιωνίου συμπαντος ο άνθρωπος θα νικήσει όταν επιστρέψει στην Πηγή από την οποία προήλθε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

TΑ XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΙΚΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗ ΡΗΤΟΡΙΚΗ

H κοσμογονία στον Πυθαγόρα και στον Τίμαιο του Πλάτωνα

Τα Καβείρια Μυστήρια όπως παρουσιάζονται στον Πλάτωνα και τους προσωκρατικούς φιλοσόφους