Ο Πυθαγόρας κάνει λόγο για ένα καλά υφασμένο ρούχο, το οποίο καλύπτει την πραγματική ατομική ψυχή. Πρόκειται για ένα υποκατάστατό της. Μια ψυχή της αντιύλης η οποία διαστρεβλώνει την πραγματικότητα. Με την υπακοή στους κανόνες και την συνεχιζόμενη άσκηση ο μαθητής διατηρεί την επαφή του με όλες ταυτόχρονα τις εικόνες του κόσμου, τις οποίες κατεβάζει στα όργανα του σώματος και των σπλάχνων. Συνήθως μία λευκή σφαίρα ορατά προηγείται μπροστά από τους νέους μαθητές όταν ο δάσκαλος αναζητεί να τους εισάγει στα πυθαγόρεια μυστήρια. Είναι οι θεοί και οι θεές των πλανητών και των άστρων που κατευθύνουν τις δονήσεις του μυαλού και εμψυχώνουν το εσωτερικό του νοητικού σώματος με απόκρυφους λόγους. Με τον τρόπο τούτο μπορούσαν να διεισδύσουν στο αστρικό σώμα ή στην ψυχική ουσία ενός άλλου ατόμου να το επηρεάζουν και να το θεραπεύουν. 
Αυτή είναι η θεωρία της θεραπείας μέσα από την εγκοίμηση. Ο Πυθαγόρειος  θεός ο ο ποίος αντιστοιχεί σε κάθε μαθητή  δίνει στην ψυχή του  την ευκαιρία να ομοιωθεί με αυτόν και να επιστρέψει στην αρχική πηγή της (θεότητα…). Έτσι η Ψυχή μετά-βαίνει (Μετεμψύχωση) από σώμα σε σώμα, από ύλη σε ύλη είτε ανθρώπων, είτε ζωών προκείμενου, να βρει τις πύλες προς την θέωση και τον Θεό (προφανώς σε Πυθαγόρεια αριθμητική μορφή θα νοείται ο Θεός). Ο Η σχέση των αριθμών με το αιθερικό πεδίο αποτελεί μία από τις βασικές παραμέτρους της οντολογίας των πυθαγορείων η οποία φτάνει στο όριο της υψηλής μεταφυσικής ιερουργίας . 
Η  μετατροπή των εννέα αιθερικών σωμάτων διατυπώθηκε αρχικά διακριτικά και για αυτούς που αντιλαμβάνονται την εισροή του αστρικού στο νοητικό σώμα, από  την Πυθαγόρεια φιλοσοφία. Η χρήση της δύναμης αυτής  ήταν διαδεδομένη στους πυθαγόρειους, οι οποίοι είχαν την ικανότητα να προβάλλουν τα αιθερικά τους σώματα ανεξαρτήτως  χώρου  και χρόνου. 
Τα παράδοξα της θεωρίας της σχετικότητας, του Αϊνστάιν είναι εκείνα με τα οποία ο Ζήνων ο Ελεάτης ασχολείται όπως επί παραδείγματι η περίφημη ρήση του ότι ο βραδύτερος φτάνει στον προορισμό του γρηγορότερα από τον ταχύτερο. Η μεταφυσική ερμηνεία του συγκεκριμένου παραδόξου έγκειται  στο γεγονός ότι η ψυχική και πνευματική προετοιμασία είναι εκείνη που διαμορφώνει ισχυρά άτομα μυημένα να κινούνται σε εννέα διαφορετικά και αλληλοδιαδοχικά αιθερικά πεδία με το υλικό τους σώμα. Mε τον τρόπο αυτό, οι πυθαγόρειοι είχαν την δυνατότητα να εμφανίζονται  σε πολλά μέρη ταυτόχρονα με σκοπό να αναγνωρίσουν τους μελλοντικούς αδελφούς τους και να τους εισάγουν στον «πυθαγόρειον τρόπο βίου». Η πρώτη αιθερική μετατροπή αφορούσε την σύνδεση των αισθήσεων με τα τέσσερα βασικά στοιχεία (φωτιά, νερό, αέρα ,γη) . 
Συνέπιπτε μάλιστα με την πανσέληνο του Αυγούστου όταν οι έφηβοι του κύκλου των πυθαγορείων έπρεπε να μυηθούν στον τρόπο που η ύλη μετατρέπεται σε ενέργεια και η ενέργεια σε ύλη. Τον τρόπο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι χρησιμοποίησε ο Χριστός όταν περπάτησε πάνω στο νερό υποδεικνύοντας στους μαθητές του την ευελιξία της υλικής πραγματικότητας. Οι πυθαγόρειοι συνήθιζαν να οργανώνουν ένα συμπόσιο με τροφές αφιερωμένες στην θεά Εκάτη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ορφικά και πυθαγόρεια μυστήρια

Αισθητική του Υπαρξισμού

H κοσμογονία στον Πυθαγόρα και στον Τίμαιο του Πλάτωνα